siedziba: Gostyń, ul. Wrocławska 256

 

 

Estera Turkowiak

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

tel: +48 65 575 25 13

 

Justyna Jankowska

Stanowisko ds. obsługi klienta

tel: +48 65 575 25 53

 

Elżbieta Mikstacka

Stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu

tel: +48 65 575 25 16

 

Izabela Andrzejewska

Stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu

tel: +48 65 575 25 16

 

Artur Rogala

Stanowisko ds. informatycznych

tel: +48 65 575 31 66

 

Sebastian Wawrzyniak

Stanowisko ds. informatycznych

tel: +48 65 575 31 66

 

Aneta Kordek 

Stanowisko ds. administracyjnych

tel: +48 65 575 25 52

 

Paulina Baćkowska

Kancelista

tel: +48 65 575 25 52

 

Jagoda Marciniak

Kancelista

 tel: +48 65 575 25 53

 

Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie:

1. obsługi Rady i Zarządu należy:

1) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady, komisji i Zarządu;

2) obsługa programu eSesja poprzez prowadzenie terminarza posiedzeń Rady, komisji Rady i Zarządu oraz przygotowywanie i przekazywanie materiałów na posiedzenia;

3) protokołowanie obrad Rady, komisji oraz posiedzeń Zarządu;

4) przekazywanie do realizacji uchwał Rady i Zarządu;

5) przekazywanie do realizacji wniosków komisji oraz wniosków, interpelacji i zapytań radnych, a także nadzorowanie terminowości ich załatwiania;

6) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady i Zarządu;

7) prowadzenie rejestrów uchwał Rady, uchwał Zarządu, wniosków i opinii komisji Rady, interpelacji, wniosków i zapytań radnych;

8) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady;

9) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego oraz Internetowej Bazy Aktów Własnych;

10) prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych składanych 
Przewodniczącemu Rady, przesyłanie ich do właściwych urzędów

skarbowych oraz współdziałanie przy opracowaniu sprawozdań;

11) przedkładanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego aktów prawa miejscowego uchwalanych przez organy Powiatu oraz aktów prawnych, informacji, komunikatów, obwieszczeń i ogłoszeń, jeżeli tak stanowią przepisy szczególne;

12) podawanie do publicznej wiadomości informacji o terminach sesji Rady i posiedzeniach komisji;

13) publikacja uchwał Rady i Zarządu oraz protokołów posiedzeń Rady, komisji i Zarządu w Biuletynie Informacji Publicznej;

14) opracowywanie informacji z działalności Zarządu;

15) prowadzenie ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych radnych oraz przekazywanie ich do rozliczenia;

16) udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego;

17) czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych w sprawach wynikających z ochrony stosunku pracy i związanych z wypłatą diet;

18) naliczanie diet dla radnych;

19) wykonywanie innych zadań wynikających z uchwał Rady lub Zarządu.

2. funkcjonowania Starostwa należy:

1) wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego akt;

2) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;

3) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczątkami i pieczęciami urzędowymi;

4) gospodarowanie drukami i formularzami;

5) zabezpieczenie łączności;

6) gospodarowanie taborem samochodowym;

7) prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych oraz dokonywanie analiz w tym zakresie;

8) zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów;

9) prowadzenie biblioteki i archiwum Starostwa;

10) wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z imprezami okolicznościowymi i obradami organów Powiatu.

3. zadań kancelaryjnych i obsługi klienta należy:

1) prowadzenie sekretariatów Starosty, Wicestarosty i Członka Zarządu;

2) prowadzenie kalendarza spotkań członków Zarządu;

3) prowadzenie korespondencji członków Zarządu;

4) organizowanie spotkań klientów, zgłaszających skargi i wnioski, ze Starostą, Wicestarostą, Członkiem Zarządu, prowadzenie ich rejestru, nadzorowanie terminowości oraz właściwości załatwiania skarg i wniosków, przygotowywanie pism oraz opracowywanie analizy w tym zakresie;

5) podejmowanie wszelkich działań związanych z wpływającymi do Starostwa petycjami, oraz ich publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej;

6) prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty oraz ich publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej;

7) prowadzenie książki kontroli;

8) przygotowywanie i organizacja konwentu starostów, wójtów i burmistrzów;

9) prowadzenie wewnętrznego rejestru elektronicznego umów cywilnoprawnych oraz porozumień zawieranych z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami;

10) przygotowywanie dyplomów oraz listów gratulacyjnych;

11) wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa w zakresie przyjmowania, przekazywania i wysyłania korespondencji, w tym w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;

12) przekazywanie korespondencji wpływającej do Starostwa drogą elektroniczną do odpowiednich komórek organizacyjnych;

13) koordynowanie wykonywania czynności związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek.

4. obsługi informatycznej należy:

1) informatyzacja Starostwa;

2) zakupy i bieżące utrzymanie sprzętu elektronicznego;

3) zakupy i aktualizacja oprogramowania;

4) obsługa techniczna stron internetowych Starostwa;

5) obsługa systemów elektronicznych;

6) zapewnienie transmisji obrad sesji Rady, jej utrwalenia oraz udostępnienia nagrań na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu.

obrazek