Gostyń, dnia 31 lipca 2009 r.

Nr sprawy:  ABG.GN.3431-1/09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Starosta Gostyński działający w imieniu Skarbu Państwa, Starostwo Powiatowe
w Gostyniu, 63-800 Gosty
ń, ul. Wrocławska 256, tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46);

Internet: http:// www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;

 

Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)   Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo

    Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni

    powszednie w godz. od 800 do 1500;

2)   Ewa Janusik – Główny Specjalista ds. Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale

    Architektury, Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami, adres: Starostwo Powiatowe

    w Gostyniu ul. Wrocławska 255a, pokój nr 1, tel. 065 575-25-37, w dni

    powszednie w godz. od 800 do 1500.

 

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo

zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).

 

III.  ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE 

      SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie:

www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie

Zamówień Publicznych. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul.

Wrocławskiej 256, pokój nr 34a w godz. 800-1500, po złożeniu wniosku. Na wniosek wykonawcy

zamawiający przekazuje SIWZ (nieodpłatnie) w terminie 5 dni.

 

IV.  OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z   

      PODANIEM INFORMACJI O  MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Regulacja stanu prawnego

nieruchomości Skarbu Państwa, położonych na terenie gmin Pogorzela, Poniec, Pępowo

i Borek Wlkp. – powiat gostyński, województwo  wielkopolskie”. Kody  Wspólnego Słownika

Zamówień: CPV 72.31.60.00-3 – Usługi analizy danych; CPV 72.31.20.00-5 – Usługi

wprowadzania danych; CPV 74.27.43.00-3 – Usługi badań katastralnych. Zakres

przedmiotowy usługi obejmuje:

1)      ustalenie wszystkich danych niezbędnych do sporządzenia wykazów część II, III, IV dla

 gmin: Pogorzela, Poniec i Borek Wlkp., których wzór określa załącznik nr 1 do

 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 roku w

 sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i

 jednostek samorządu terytorialnego, podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz

 nieruchomości zabudowanych niepozostających  w posiadaniu ich właścicieli (Dz. U. Nr 23

 poz. 143). Całość opracowania obejmuje około 3200 działek ewidencyjnych, stanowiących

 własność jednostek samorządu terytorialnego, położonych w gminach Pogorzela, Poniec i

 Borek Wlkp. na terenie Powiatu Gostyńskiego. Wykonanie zakresu powyższej usługi

 obejmuje:

a)      sporządzenie w wersji elektronicznej w formie arkusza kalkulacyjnego pakietu Open

 Office lub Microsoft Office wykazów dla wszystkich nieruchomości objętych

 opracowaniem, według wzorów stanowiących załączniki nr 1 do umowy;

b)      sporządzenie protokołów badania ksiąg wieczystych w formie pisemnej, według

wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy;

2)      sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych w przypadku różnicy pomiędzy

 powierzchnią ewidencyjną nieruchomości, a powierzchnią zapisaną w księdze wieczystej;

 opracowania należy dokonać dla nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminach:

 Pogorzela, Poniec, Pępowo i Borek Wlkp. według „Wykazu część I” prowadzonego przez

 Starostwo Powiatowe w Gostyniu (około 90 wyciągów);

3)      ustalenie posiadaczy nieruchomości (użytkowników) ujętych w „Wykazie część I”

 prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu dla nieruchomości, których wg księgi

 wieczystej właścicielem jest inny podmiot od Skarbu Państwa. Wykonanie zakresu

 powyższej usługi obejmuje sporządzenie protokołów ustalenia posiadaczy (użytkowników)

 nieruchomości w formie pisemnej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy

 (około 50 nieruchomości).

2.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V.  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 listopada 2009 r.

 

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

       DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1.  Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

 ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten bę dzie uznany

 za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do

 wykonywania określonej działalności lub czynnoś ci oraz na potwierdzenie

 spełniania tego warunku załą czy do oferty stosowne dokumenty (aktualny odpis z

 właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnoś ci

 gospodarczej), z których wynikać bę dzie, że wykonawca jest uprawniony do

 prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie

 innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do

 wykonania zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca

 oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje

 potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub

 przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału

technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oś wiadczy, że znajduje

 się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają cej wykonanie przedmiotu

 zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeż eli

 wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie

 art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy;

2.      Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na  podstawie

 analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do

złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta

spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta nie spełniająca  warunków

  otrzyma ocenę  „nie spełnia”.

3.      W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

 publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1

i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie

rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te

dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca winien złożyć niżej

wymienione oświadczenia i dokumenty:

1)      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22

 ust. 1 pkt 1-3 ustawy    wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

2)      oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1

i  ust. 2 ustawy –  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;

3)      aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

 ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

 rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – z datą wystawienia

  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

VIII.   INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Cena –  100 %

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800

 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta – na I piętrze), lub przesłać

na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2009  r. o godz. 1000.

2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 11.08.2009 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego –

pokój nr 19 (sala posiedzeń).

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna

 się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

 WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z

       ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY  

       INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

elektronicznej

 

XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt. 6 ustawy.

 

XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BIULETYNIE

ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31

lipca 2009 r.

 

 

    Z up. Zarządu Powiatu

   Sekretarz Powiatu

                                                                                                             /Leszek Maliński/