Gostyń, dnia 09.07.2009 r.
Nr sprawy: WZI.IN.3431-2/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Gostyński, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Gostyńskiego, adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256 tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46); Internet: http:// www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
1) Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
2) Wiesława Sokołowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 33, tel. 065 575-25-27, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
3) Beata Szymanowska – Podinspektor w Wydziale Architektury, Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 255, pokój nr 12a, tel. 065 575-25-38, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie: www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni Opłata za SIWZ wynosi 393,61 PLN i pokrywa koszty jej druku. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Wrocławskiej 256, pokój nr 33 w godz. 800-1500 po złożeniu wniosku i dokonaniu opłaty w kasie Starostwa Powiatowego w Gostyniu, przy ul. Wrocławskiej 255a, pokój nr 12. SIWZ można także otrzymać za „zaliczeniem pocztowym” – wówczas wykonawca oprócz kosztów jej druku pokrywa także koszty jej przekazania (wysyłki).
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Budowa pawilonu szkolnego z sześcioma wyposażonymi pracowniami dydaktycznymi w Zespole Szkół Rolniczych w Grabonogu wraz z zagospodarowaniem terenu”
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych
związanych ze szkolnictwem
CPV 45.31.00.00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45.33.00.00-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45.23.31.40-2 – Roboty drogowe
Zakres przedmiotowy zadania obejmuje wybudowanie pawilonu szkolnego z sześcioma wyposażonymi pracowniami dydaktycznymi w Zespole Szkół Rolniczych w Grabonogu wraz z
zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek jest dwukondygnacyjny o wysokości do górnej krawędzi gzymsu wieńczącego ca 6,0 m ponad terenem wokół budynku. Budynek w rzucie poziomym zaprojektowano w układzie „L”. Wymiary zewnętrzne to: 30,34 m x 19,29 m. Podstawowe parametry liczbowe: powierzchnia całkowita netto 786,41 m2; kubatura 3247,73 m3; powierzchnia zabudowy obiektu 462,64 m2; powierzchnia utwardzona 4360,06 m2. Obiekt kryty dachem skośnym czterospadowym o kącie nachylenia 27 % w konstrukcji drewnianej głównie krokwiowo – jętkowej. Dla całości przyjęto układ, gdzie elementami nośnymi są ściany murowane z bloczków sylikatowych typu SILKA M. Stropy w postaci płyt kanałowych. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro. Stolarka okienna z profili PVC pięciokomorowych, z uszczelkami typu AD i MD, profile z dodatkowym zbrojeniem wewnątrz profili, uchylne, wyposażone w nawiewnik higrosterowany. Stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa w systemie ciepłym z mikrowentylacją, szklenie bezpieczne z folią. Posadzki wykończone zależnie od funkcji pomieszczeń w postaci płytek ceramicznych, wykładziny PCV oraz posadzki betonowej. Z uwagi na znaczne różnice wysokościowe oraz małą ilość zieleni wysokiej zaprojektowano prace ziemne w celu normowego ukształtowania zjazdów i dojazdów do miejsc postojowych. Na istniejącym utwardzonym placu przy budynku projektowanej szkoły przewidziano do wykonania dwa miejsca w postaci tak zwanych „zielonych wysp” z dwoma drzewami każda. Ponadto przewidziano wykonanie ogródków dendrologicznych i zieleni przy parkingach. W skład wyposażenia pracowni dydaktycznych oprócz podstawowego wyposażenia (ławki, krzesła, biurka, tablice , itp.) wchodzić będzie wyposażenie specjalistyczne – sprzęt elektroniczny i urządzenia związane z profilem szkoły. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz „Zestawienie (kosztorys ślepy) wyposażenia 6 pracowni dydaktycznych”. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2010 r.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden budynek o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i o kubaturze powyżej 3000 m3;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion złotych,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,
b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę „nie spełnia”.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty
potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót). Uwaga! Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie co najmniej jeden budynek o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i o kubaturze powyżej 3000 m3;
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - kredytowa w informacji winni potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion złotych;
6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych;
7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 90.000,- zł, słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena – 100 %
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta – na I piętrze), lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2009 r. o godz. 1000.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 04.08.2009 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 19 (sala posiedzeń).
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY I INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 09.07.2009 r.
Z up. Zarządu Powiatu
Sekretarz Powiatu
/Leszek Maliński/
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI
UWAGA: Poniższe pliki zawierają spakowaną i podzieloną na części dokumentację przetargową w formacie pdf i doc. Należy zapisać wszystkie poniższe pliki na dysk lokalnego komputera i nstępnie uruchomić plik o nazwie Dokumentacja przetargowa.part01.exe, który dokona rozpakowania dokumentacji.
Gostyń, dnia 09.07.2009 r.
Nr sprawy: WZI.IN.3431-2/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Gostyński, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Gostyńskiego, adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256 tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46); Internet: http:// www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
1) Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
2) Wiesława Sokołowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 33, tel. 065 575-25-27, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
3) Beata Szymanowska – Podinspektor w Wydziale Architektury, Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 255, pokój nr 12a, tel. 065 575-25-38, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;
II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie: www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni Opłata za SIWZ wynosi 393,61 PLN i pokrywa koszty jej druku. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Wrocławskiej 256, pokój nr 33 w godz. 800-1500 po złożeniu wniosku i dokonaniu opłaty w kasie Starostwa Powiatowego w Gostyniu, przy ul. Wrocławskiej 255a, pokój nr 12. SIWZ można także otrzymać za „zaliczeniem pocztowym” – wówczas wykonawca oprócz kosztów jej druku pokrywa także koszty jej przekazania (wysyłki).
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Budowa pawilonu szkolnego z sześcioma wyposażonymi pracowniami dydaktycznymi w Zespole Szkół Rolniczych w Grabonogu wraz z zagospodarowaniem terenu”
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych
związanych ze szkolnictwem
CPV 45.31.00.00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45.33.00.00-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45.23.31.40-2 – Roboty drogowe
Zakres przedmiotowy zadania obejmuje wybudowanie pawilonu szkolnego z sześcioma wyposażonymi pracowniami dydaktycznymi w Zespole Szkół Rolniczych w Grabonogu wraz z
zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek jest dwukondygnacyjny o wysokości do górnej krawędzi gzymsu wieńczącego ca 6,0 m ponad terenem wokół budynku. Budynek w rzucie poziomym zaprojektowano w układzie „L”. Wymiary zewnętrzne to: 30,34 m x 19,29 m. Podstawowe parametry liczbowe: powierzchnia całkowita netto 786,41 m2; kubatura 3247,73 m3; powierzchnia zabudowy obiektu 462,64 m2; powierzchnia utwardzona 4360,06 m2. Obiekt kryty dachem skośnym czterospadowym o kącie nachylenia 27 % w konstrukcji drewnianej głównie krokwiowo – jętkowej. Dla całości przyjęto układ, gdzie elementami nośnymi są ściany murowane z bloczków sylikatowych typu SILKA M. Stropy w postaci płyt kanałowych. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro. Stolarka okienna z profili PVC pięciokomorowych, z uszczelkami typu AD i MD, profile z dodatkowym zbrojeniem wewnątrz profili, uchylne, wyposażone w nawiewnik higrosterowany. Stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa w systemie ciepłym z mikrowentylacją, szklenie bezpieczne z folią. Posadzki wykończone zależnie od funkcji pomieszczeń w postaci płytek ceramicznych, wykładziny PCV oraz posadzki betonowej. Z uwagi na znaczne różnice wysokościowe oraz małą ilość zieleni wysokiej zaprojektowano prace ziemne w celu normowego ukształtowania zjazdów i dojazdów do miejsc postojowych. Na istniejącym utwardzonym placu przy budynku projektowanej szkoły przewidziano do wykonania dwa miejsca w postaci tak zwanych „zielonych wysp” z dwoma drzewami każda. Ponadto przewidziano wykonanie ogródków dendrologicznych i zieleni przy parkingach. W skład wyposażenia pracowni dydaktycznych oprócz podstawowego wyposażenia (ławki, krzesła, biurka, tablice , itp.) wchodzić będzie wyposażenie specjalistyczne – sprzęt elektroniczny i urządzenia związane z profilem szkoły. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz „Zestawienie (kosztorys ślepy) wyposażenia 6 pracowni dydaktycznych”. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2010 r.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden budynek o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i o kubaturze powyżej 3000 m3;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion złotych,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,
b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę „nie spełnia”.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty
potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót). Uwaga! Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie co najmniej jeden budynek o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i o kubaturze powyżej 3000 m3;
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - kredytowa w informacji winni potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion złotych;
6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych;
7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 90.000,- zł, słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena – 100 %
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta – na I piętrze), lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2009 r. o godz. 1000.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 04.08.2009 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 19 (sala posiedzeń).
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY I INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 09.07.2009 r.
Z up. Zarządu Powiatu
Sekretarz Powiatu
/Leszek Maliński/
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI
Gostyń, dnia 09.07.2009 r.
Nr sprawy: WZI.IN.3431-2/09
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
UWAGA: Poniższe pliki zawierają spakowaną i podzieloną na części dokumentację przetargową w formacie pdf i doc. Należy zapisać wszystkie poniższe pliki na dysk lokalnego komputera i nstępnie uruchomić plik o nazwie Dokumentacja przetargowa.part01.exe, który dokona rozpakowania dokumentacji.
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wiesława Sokołowska |
Data utworzenia: | 2009-07-09 14:20:46 |
Wprowadził do systemu: | Artur Rogala |
Data wprowadzenia: | 2009-07-09 14:21:03 |
Opublikował: | Artur Rogala |
Data publikacji: | 2009-07-09 14:33:09 |
Ostatnia zmiana: | 2011-08-29 10:07:01 |
Ilość wyświetleń: | 3432 |