Zarząd Powiatu Gostyńskiego ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadnia publicznego pn.: "Podnoszenie skuteczności poszukiwań osób zaginionych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu."

 

Konkurs ma na celu wyłonienie ofert/-y i zlecenie organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j Dz.U. z 2023 r., poz. 571) realizacji zadania publicznego, które podniesie skuteczność działań, poszukiwań osób zaginionych oraz będzie nieść pomoc ludziom w zagrożeniu zdrowia lub życia, dzięki pozyskaniu specjalistycznego sprzętu. Wyłoniona organizacja pozarządowa przeprowadzi cykl szkoleń i pokazów dla młodzieży z Powiatu Gostyńskiego w zakresie wykorzystania specjalistycznego sprzętu w poszukiwaniach i ratowaniu ludzkiego życia.

Termin realizacji zadania przypada na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.

Termin i sposób składania ofert.

1. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy w odpowiedzi na ogłoszony konkurs: http://powiatgostynski.engo.org.pl  w terminie do dnia 19 lipca 2024 r., do godz. 15.00.

2. Wygenerowane w systemie, wydrukowane potwierdzenie złożenia oferty należy podpisać i złożyć (pocztą lub osobiście) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń – Biuro Obsługi Interesanta, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lipca 2024 r., do godz. 12.00. wraz z wymaganymi dokumentami.