Gostyń, dnia 24.10. 2006 r.

 

Nr sprawy KP.3431-1/06

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Starostwo Powiatowe w Gostyniu, adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256 tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Agata Kluczyk – podinspektor w Wydziale Komunikacji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 154, tel. 065 575-25-41 – w dni powszednie w godz. od 8.00 do 15.00.

 

 

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), zwanej dalej „ustawą”.

 

 

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie: www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia upływu terminu składania ofert.

Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku – nieodpłatnie.

 

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego, w okresie od dnia 1 stycznia 2007 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. tablic rejestracyjnych (kod CPV 28.52.74.00-9), wyprodukowanych zgodnie z certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.), przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego.

2.       Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczanie do siedziby zamawiającego, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Komunikacji, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 154, sukcesywnie w ilości wg potrzeb określonych bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego, następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych:

1)       Tablice samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów, w tym:

a)       tablice samochodowe jednorzędowe (w komplecie 2 szt.) – ok. 18000 kpl;

b)       tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w komplecie 1 szt. jednorzędowa + 1szt dwurzędowa) – ok. 1500 kpl;

c)       tablice samochodowe pojedyncze – ok. 2500 szt.

2)       Tablice do oznakowania motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów:

a)       tablice motocyklowe i ciągnikowe (pojedyncze) – ok. 2000 szt.;

b)       tablice motorowerowe (pojedyncze) – ok. 900 szt.

3)       Tablice tymczasowe samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów:

a)       komplet tymczasowych tablic jednorzędowych (w komplecie 2 szt.) – ok. 50 kpl;

b)       komplet tymczasowych tablic (w komplecie 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) – ok. 25 kpl.

4)       Tablice tymczasowe do oznakowania motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów

a)       tymczasowe tablice motocyklowe i ciągnikowe – ok. 50 szt.

b)       tymczasowe tablice motorowerowe – ok. 25 szt.

Uwaga! Ilości poszczególnych tablic podane zostały szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Podane ilości stanowią górną granicę do jakiej zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic co oznacza, że rzeczywiste ilości mogą być mniejsze od ilości wyżej określonych.

3.       Wymagania zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

  1. Tablice muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 ze zm.).
  2. Zamawiane tablice winny być dostarczane do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, Wydział Komunikacji ul. Wrocławska 154 – nieodpłatnym transportem wykonawcy.
  3. Wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny.
  4. Wykonawca winien udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania przez zamawiającego.
  5. Reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego. Wszystkie koszty dodatkowe związane z reklamacją ponosi wykonawca.
  6. Wykonawca winien udzielić co najmniej 14 – dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy.
  7. Dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od dnia 01 stycznia 2007 do 31 grudnia 2009 r., w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia pisemnego, bieżącego zapotrzebowania przez zamawiającego.

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

 

VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać sukcesywnie w okresie od dnia 01 stycznia 2007 do dnia 31 grudnia 2009 r.

 

 

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

 

Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty, o których mowa w części VI. A pkt. 2.1 i 2.2 SIWZ;

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty dokumenty, o których mowa w części VI.A pkt. 2.4 i 2.5 SIWZ, z których wynikać będzie, że:

a)       nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,

b)       nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

 

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę „nie spełnia”.

 

 

VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,- PLN, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

 

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Cena - 100 %

 

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 7 (Biuro Obsługi Klienta), lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 07 listopada 2006 r. o godz. 1000

2.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 07 listopada 2006 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 19 (sala posiedzeń).

 

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

 

XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

 

XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY I INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

XV. INFORMACJA O DNIU PRZEKAZANIU OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 17.10.2006 r. drogą elektroniczną za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej UZP.