
Wydział Zarządzania i Inwestycji
siedziba: Gostyń, ul. Wrocławska 256
Maciej Kaźmierczak
Naczelnik Wydziału
nr 34 a
tel: +48 65 575 25 28
Artur Rogala
Zastępca Naczelnika Wydziału
pok. nr 30 d
tel: +48 65 575 31 66
Karolina Niedziela
Stanowisko ds. kadrowych
pok. nr 34
tel: +48 65 575 25 29
Sebastian Wawrzyniak
Stanowisko ds. informatyzacji
pok. nr 30 d
tel: +48 65 575 31 66
Aneta Kordek
Stanowisko ds. administracyjnych
pok. nr 30 f
tel: +48 65 575 25 52
Do zadań Wydziału Zarządzania i Inwestycji w zakresie:
1. zarządzania zasobami ludzkimi i spraw szkoleniowych należy:
1) realizowanie polityki personalnej i płacowej w Starostwie;
2) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy oraz realizacji innych zapisów Regulaminu pracy Starostwa;
3) prowadzenie akt osobowych pracowników Starostwa;
4) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
5) prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników Starostwa;
6) przygotowywanie nowo zatrudnionych pracowników do pracy na określonych stanowiskach;
7) załatwianie spraw związanych z praktykami uczniów szkół średnich oraz studentów szkół wyższych;
8) załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem w ramach stażu absolwentów szkół średnich i szkół wyższych;
9) planowanie, organizowanie, ocena i koordynowanie szkoleń;
10) organizowanie i koordynowanie doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa;
11) prowadzenie spraw związanych z okresową oceną pracowników Starostwa;
12) planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa;
13) prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych składanych Staroście, przesyłanie ich do właściwych Urzędów Skarbowych oraz współdziałanie przy opracowaniu sprawozdań.
2. inwestycji należy:
1) planowanie rzeczowo-finansowe remontów i inwestycji realizowanych przez Zarząd we współpracy z merytorycznie właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami podległymi;
2) określanie we współpracy z Wydziałem Architektury i Budownictwa, merytorycznie właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostek podległych przedmiotu zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji istotnych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – dla inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych;
3) określanie przy współpracy z Wydziałem Architektury i Budownictwa, merytorycznie właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostek podległych przedmiotu zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - dla inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych;
4) przygotowanie we współpracy z Wydziałem Architektury i Budownictwa, merytorycznie właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami podległymi dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówienia publicznego oraz przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień w zakresie inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd;
5) udział w komisjach przetargowych dokonujących wyboru najkorzystniejszej oferty w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli przedmiotem zamówienia publicznego będzie wykonanie usług, dostaw i robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd;
6) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanych z udzielonymi zamówieniami publicznymi w zakresie inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd;
7) wykonywanie czynności związanych z przekazaniem placu budowy, przekazaniem dokumentacji techniczno-projektowej i innych dokumentów formalno-prawnych (decyzja o pozwoleniu na budowę, dziennik budowy i inne potrzebne do prowadzenia inwestycji lub remontu) wykonawcom inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd;
8) zwoływanie odbiorów końcowych inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd oraz uczestniczenie w tych odbiorach;
9) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanych z wykonawstwem inwestycji, nadzorem inwestorskim oraz odbiorami i rozliczeniem inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd;
10) bieżąca kontrola, przy współpracy z Wydziałem Architektury i Budownictwa, zgodności z planem finansowym inwestycji i remontów oraz wartości wynikających z kosztorysów ofertowych wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Zarząd;
11) rozliczanie finansowe, przy współpracy z Wydziałem Architektury i Budownictwa, zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Zarząd oraz przekazywanie zrealizowanych inwestycji i remontów do eksploatacji.
3. obsługi informatycznej należy:
1) informatyzacja urzędu;
2) zakupy i bieżące utrzymanie sprzętu elektronicznego;
3) zakupy i aktualizacja oprogramowania;
4) obsługa techniczna stron internetowych Starostwa;
5) obsługa systemów elektronicznych;
6) zapewnienie transmisji obrad sesji Rady, jej utrwalenia oraz udostępnienia nagrań na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu;
4. funkcjonowania Starostwa należy:
1) wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego akt;
2) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
3) przygotowywanie we współpracy z Wydziałem Finansów i nadzorowanie inwentaryzacji posiadanych składników majątkowych;
4) prowadzenie dokumentacji środków trwałych i środków o charakterze wyposażenia, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do ewidencji ilościowo-wartościowej, zmiany miejsca użytkowania oraz przygotowanie dokumentów likwidacji składników majątkowych Starostwa;
5) bieżące utrzymanie nieruchomości, budynków i lokali Starostwa, w tym wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości lub zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
6) zabezpieczenie mienia Starostwa;
7) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa;
8) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi;
9) gospodarowanie drukami i formularzami;
10) zabezpieczenie łączności;
11) gospodarowanie taborem samochodowym;
12) prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych oraz dokonywanie analiz w tym zakresie;
13) zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów;
14) prowadzenie biblioteki i archiwum Starostwa;
15) wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z wyborami;
16) wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z imprezami okolicznościowymi i obradami organów Powiatu.
5. funduszy zewnętrznych należy:
1) współudział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji do wniosków aplikacyjnych;
2) współudział w działaniach zmierzających do zawarcia umów o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach regionalnego programu operacyjnego i innych programów operacyjnych, których beneficjentem jest Powiat;
3) współudział w opracowywaniu harmonogramów realizacji projektów;
4) współpraca z instytucjami zarządzającymi Regionalnymi Programami Operacyjnymi oraz innymi Programami Operacyjnymi;
5) współpraca z instytucjami Unii Europejskiej;
6) rozliczanie, sprawozdawczość i monitoring projektów realizowanych przez Powiat w ramach regionalnych programów operacyjnych i innych programów operacyjnych oraz źródeł zewnętrznych, w tym:
a) identyfikacja obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie,
b) identyfikacja zagrożeń w trakcie realizacji umów,
c) sporządzanie wniosków o zaliczkowanie inwestycji,
d) sporządzanie wniosków o płatność pośrednią,
e) sporządzanie wniosków o płatność końcową,
f) sporządzanie sprawozdań,
g) sporządzanie wniosków o aneks do umowy.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Dominika Skrzypczak |
Data utworzenia: | 2013-11-04 11:25:06 |
Wprowadził do systemu: | Artur Rogala |
Data wprowadzenia: | 2013-11-04 11:25:18 |
Opublikował: | Artur Rogala |
Data publikacji: | 2013-11-04 11:25:00 |
Ostatnia zmiana: | 2022-08-02 08:04:56 |
Ilość wyświetleń: | 15654 |