Justyna Dębska

tel. 65 575 25 15

Gostyń, ul. Wrocławska 256, pok. nr 24

 

Do zadań Sekretarza należy:

1) sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez organ administracji;

2) dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Starostwa na podstawie upoważnienia Starosty;

3) podejmowanie działań w zakresie poprawy i usprawniania funkcjonowania Starostwa;

4) nadzorowanie toku, terminowości i zgodności z prawem realizacji zadań wykonywanych w Starostwie;

5) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu planu finansowego Starostwa oraz nadzorowanie realizacji budżetu Starostwa;

6) nadzorowanie przebiegu rozpatrywania petycji;

7) koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych oraz kontrola ich realizacji;

8) nadzorowanie toku przygotowania uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu;

9) koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd;

10) nadzorowanie procesu informatyzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa;

11) sporządzanie protokołów z ostatniej woli spadkodawcy;

12) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;

13) nadzór nad przeprowadzeniem okresowych ocen pracowników samorządowych;

14) nadzorowanie przestrzegania w Starostwie przepisów ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy;

15) koordynacja działań w zakresie kontroli zarządczej oraz nadzór w imieniu Starosty, nad stanem kontroli zarządczej.

 

 

Sekretarz bezpośrednio nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami;

2) Wydział Organizacyjny;

3) Wydział Architektury i Budownictwa;

4) Biuro Zamówień Publicznych.