Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszenie
Starosty Gostyńskiego
z dnia 15 lipca 2024 roku
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
1. Nazwa i adres:
Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń
2. Nazwa stanowiska pracy : Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) posiadanie wykształcenia wyższego;
6) posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy;
7) znajomość przepisów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie gruntów rolnych;
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office;
9) posiadanie prawa jazdy kat. B.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie 5-letniego stażu pracy, w tym minimum 2-letniego stażu pracy
w administracji samorządowej lub rządowej;
2) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego o kierunku geodezyjnym, gospodarki nieruchomościami, prawniczym
3) rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność;
4) umiejętność pracy w zespole;
5) łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
6) odporność na stres;
7) umiejętność sprawnego dokonywania analiz, redagowania pism, pozyskiwania informacji, logicznego myślenia, kojarzenia faktów, korzystania z przepisów prawa.
5. Zakres zadań na stanowisku:
1) bezpośrednie nadzorowanie i zarządzanie Referatem ds. Gospodarki Nieruchomościami;
2) obsługa prawna Wydziału w zakresie ustalonym przez przełożonego;
3) wykonywanie zadań związanych z:
a) wywłaszczaniem nieruchomości,
b) zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, zwrotem odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennych,
c) ograniczaniem prawa własności nieruchomości,
d) ustalaniem odszkodowań za nieruchomości;
4) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości;
5) opracowywanie informacji o stanie mienia Powiatu zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
6) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu;
7) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;
8) zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;
9) opiniowanie projektów podziałów nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu dokonywanych z urzędu;
10) podejmowanie czynności związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;
11) wykonywanie prawa pierwokupu;
12) prowadzenie spraw realizowanych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych;
13) prowadzenie Wydziałowego Planu Zamówień Publicznych.
6. Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Referat ds. Gospodarki Nieruchomościami ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, I piętro, do budynku prowadzą schody oraz podnośnik do wózków, wewnątrz budynku znajduje się winda;
2) wymiar czasu pracy: pełen etat;
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (po zdaniu służby przygotowawczej i złożeniu ślubowania);
4) stanowisko pracy: praca administracyjno-biurowa - stanowisko kierownicze urzędnicze; dostęp do stanowiska pracy jest swobodny; praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
5) wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu;
6) termin rozpoczęcia pracy: 01.08.2024 r.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu czerwcu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
8. Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy;
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;
3) kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy);
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
9. Dokumenty dodatkowe
1) list motywacyjny;
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub listownie na adres:
Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami”
– do dnia 25.07.2024 roku do godziny 11.00 (liczy się data wpływu koperty do urzędu)
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Gostyniu po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Gostyniu.
Pełna treść ogłoszenia: https://prawomiejscowe.pl/StarostwoPowiatowewGostyniu/document/1075342/Zarzadzenie-69_24
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
kwestionariusz osobowy- dołączyc do aplikacji (29.5kB) | ||
Oświadczenia - dolączyć do aplikacji (49.5kB) | ||
Opis stanowiska pracy - nie dołączać do aplikacji (22.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Justyna Dębska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Justyna Dębska |
Data wprowadzenia: | 2024-07-15 08:04:05 |
Opublikował: | Justyna Dębska |
Data publikacji: | 2024-07-15 09:14:06 |
Ostatnia zmiana: | 2024-07-15 12:42:24 |
Ilość wyświetleń: | 740 |