Ogłoszenie
Starosty Gostyńskiego
z dnia 15 lipca 2024 roku
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

1. Nazwa i adres:

Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń

2. Nazwa stanowiska pracy : Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;

4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;

5) posiadanie wykształcenia wyższego;

6) posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy;

7) znajomość przepisów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie gruntów rolnych;

8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office;

9) posiadanie prawa jazdy kat. B.

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) posiadanie 5-letniego stażu pracy, w tym minimum 2-letniego stażu pracy
w administracji samorządowej lub rządowej;

2) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego o kierunku geodezyjnym, gospodarki nieruchomościami, prawniczym

3) rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność;

4) umiejętność pracy w zespole;

5) łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

6) odporność na stres;

7) umiejętność sprawnego dokonywania analiz, redagowania pism, pozyskiwania informacji, logicznego myślenia, kojarzenia faktów, korzystania z przepisów prawa.

5. Zakres zadań na stanowisku:

1) bezpośrednie nadzorowanie i zarządzanie Referatem ds. Gospodarki Nieruchomościami;

2) obsługa prawna Wydziału w zakresie ustalonym przez przełożonego;

3) wykonywanie zadań związanych z:

a) wywłaszczaniem nieruchomości,

b) zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, zwrotem odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennych,

c) ograniczaniem prawa własności nieruchomości,

d) ustalaniem odszkodowań za nieruchomości;

4) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości;

5) opracowywanie informacji o stanie mienia Powiatu zgodnie z ustawą o finansach publicznych;

6) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu;

7) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;

8) zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;

9) opiniowanie projektów podziałów nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu dokonywanych z urzędu;

10) podejmowanie czynności związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu;

11) wykonywanie prawa pierwokupu;

12) prowadzenie spraw realizowanych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych;

13) prowadzenie Wydziałowego Planu Zamówień Publicznych.

6. Informacja o warunkach pracy:

1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Referat ds. Gospodarki Nieruchomościami ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, I piętro, do budynku prowadzą schody oraz podnośnik do wózków, wewnątrz budynku znajduje się winda;

2) wymiar czasu pracy: pełen etat;

3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (po zdaniu służby przygotowawczej i złożeniu ślubowania);

4) stanowisko pracy: praca administracyjno-biurowa - stanowisko kierownicze urzędnicze; dostęp do stanowiska pracy jest swobodny; praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

5) wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu;

6) termin rozpoczęcia pracy: 01.08.2024 r.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu czerwcu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

8. Dokumenty niezbędne:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy;

2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;

3) kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy);

4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

9. Dokumenty dodatkowe

1) list motywacyjny;

2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub listownie na adres:

Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko Kierownik Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami”

do dnia 25.07.2024 roku do godziny 11.00 (liczy się data wpływu koperty do urzędu)

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Gostyniu po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Gostyniu.

 

Pełna treść ogłoszenia: https://prawomiejscowe.pl/StarostwoPowiatowewGostyniu/document/1075342/Zarzadzenie-69_24