OGŁOSZENIE

 

Starostwo Powiatowe w Gostyniu

Ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń

 

Poszukuje kandydata na stanowisko:

 inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi

 

I.                    Kandydat powinien spełniać następujący warunek:

-          wykształcenie: wyższe magisterskie,

-          minimum 3 – letni staż pracy na stanowiskach związanych z obsługą organizacji pozarządowych lub wolontariatu,

-          prawo jazdy kat. B

 

Ponadto kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

Szczegółowe wymagania dodatkowe na stanowisku oraz przewidywany zakres czynności znajduje się w arkuszu wymagań na stanowisko pracy umieszczonym w ogłoszeniu znajdującym się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Gostyniu www.powiat.gostyn.pl

.

 

II.                  Oferta kandydata powinna zawierać:

 

1.      Kwestionariusz osobowy.

2.      Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej.

3.      Odpis dyplomu oraz inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe.

4.      Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

5.      Oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o  ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926)”.

 

 

Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Starostwa:

Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń (pok. nr 7) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2007 r. do godz. 11.00

Koperty winny posiadać dopisek:” Oferta na stanowisko inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi”

 

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zostaną wpisane na listę kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane zainteresowanym.

 

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej każdy kandydat zostanie powiadomiony indywidualnie.