Informacja o wyniku naboru

 

 

 

Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Starosty Gostyńskiego Nr 51/06, z dnia 30 października 2006 r. zakończyła w dniu 14 listopada 2006 r. proces rekrutacji na stanowisko inspektora Biurze Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gostyniu.

Ogłoszenie o naborze zostało opublikowane w:

  1. Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 13 października 2006 r.
  2. na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gostyniu w dniu 13 października 2006 r.
  3. w prasie regionalnej w dniu 20 października 2006 r.
  4. na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyniu w dniu 16 października 2006 r.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wyboru kandydata na stanowisko ds. obywatelskich i zarządzania kryzysowego dokonano zgodnie z:

-         przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.),

-         Procedurą „Nabór Kadr” PR-PS4-X-2.

Zgodnie z protokołem rekrutacji kandydat, który znalazł się na pierwszym miejscu na Liście Kandydatów przyjął zaproponowane warunki pracy, podpisując umowę o pracę dnia 15 listopada 2006 roku.

 

Kandydat wybrany na w/w stanowisko:

Pan Zbigniew Zaworski, zam. Leszno