Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. obsługi klienta

Ogłoszenie Starosty Gostyńskiego z dnia 8 października 2025 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Stanowisko ds. obsługi klienta w Wydziale Organizacyjnym

  1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń
  2. Nazwa stanowiska pracy : Stanowisko ds. obsługi klienta
  3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
    1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
    4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    5. posiadanie wykształcenia wyższego;
    6. posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy, w tym minimum rocznego staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej;
    7. znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego,
    8. znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    9. biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
  4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
    1. posiadanie minimum 4-letniego staż pracy, w tym minimum rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub państwowej;
    2. posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego;
    3. rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność;
    4. umiejętność pracy w zespole;
    5. łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
    6. odporność na stres;
    7. umiejętność sprawnego dokonywania analiz, redagowania pism, pozyskiwania informacji, logicznego myślenia, kojarzenia faktów, korzystania z przepisów prawa;
    8. posiadanie prawa jazdy kat. B.
  5. Zakres zadań na stanowisku:
    1. Rejestrowanie oraz przekazywanie pism przychodzących w programie PROTON.
    2. Prowadzenie odrębnych rejestrów pism przekazywanych jednostkom organizacyjnym (PCPR, PINB, PUP, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna).
    3. Przekazywanie korespondencji wpływającej do Starostwa drogą elektroniczną do odpowiednich komórek organizacyjnych.
    4. Przygotowywanie miesięcznego zestawienia kosztów wysyłki poczty dla Wydziału Organizacyjnego oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
    5. Udzielanie informacji, w tym telefonicznej, klientom.
    6. Podejmowanie czynności związanych z przygotowanie i przesyłaniem kartek świątecznych.
    7. Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa Powiatowego zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną w zakresie:
        • przyjmowania korespondencji (w tym przekazywanej przez Pocztę Polską, firmy kurierskie, ePUAP, e-doręczenia),
        • przekazywania zadekretowanej korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym,
        • przygotowania korespondencji do wysyłki zgodnie z zawartymi umowami z Pocztą Polską oraz osobą dostarczającą pocztę na terenie miasta Gostyń. 
  6.  Informacja o warunkach pracy:
    1. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Organizacyjny ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, I piętro, do budynku prowadzą schody, brak windy;
    2. wymiar czasu pracy: pełen etat;
    3. rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (po zdaniu służby przygotowawczej i złożeniu ślubowania);
    4. stanowisko pracy: praca administracyjno-biurowa; dostęp do stanowiska pracy jest swobodny;
    5. wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu.
  7.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych -w miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł więcej niż 6%.
  8. Dokumenty niezbędne:
    1. wypełniony kwestionariusz osobowy;
    2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;
    3. kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy);
    4. oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Dokumenty dodatkowe:
    1. list motywacyjny;
    2. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub listownie na adres Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń w zamkniętej kopercie z dopiskiem 

„Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi klienta” – do dnia 22.10.2025 roku do godziny 11.00 (liczy się data wpływu koperty do urzędu)

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Gostyniu po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Gostyniu.

/-/    Robert Marcinkowski

Starosta Gostyński

 

Pełna treść ogłoszenia

  kwestionariusz osobowy

  Oświadczenia - nabór

  Opis stanowiska pracy

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 października 2025 08:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Dębska
Ilość wyświetleń: 331
13 października 2025 07:11 (Justyna Dębska) - Zmiana treści zakładki.
13 października 2025 07:11 (Justyna Dębska) - Zmiana treści zakładki.
13 października 2025 07:10 (Justyna Dębska) - Zmiana treści zakładki.