<> Robert Marcinkowski tel. 65 575 25 13 Gostyń, ul. Wrocławska 256 Do zakresu zadań i kompetencji Starosty należy: 1) realizacja zadań określonych w Statucie; 2) organizowanie pracy Starostwa i Zarządu; 3) podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań; 4) reprezentowanie Starostwa na zewnątrz; 5) prowadzenia polityki kadrowej w Starostwie; 6) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego z zakresu prawa pracy wobec pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek podległych; 7) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Starosty ustawami, uchwałami Rady i Zarządu oraz wynikających z postanowień Statutu i Regulaminu. Starosta bezpośrednio nadzoruje wykonywanie zadań przez: 1) Wicestarostę; 2) Członka Zarządu; 3) Skarbnika; 4) Sekretarza; 5) Wydział Oświaty i Spraw Społecznych; 6) Audytora wewętrznego; 7) Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności; 8) Powiatowego Rzecznika Konsumentów; 9) Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu.