Justyna Dębska
tel. 65 575 25 15 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pok. nr 24 Do zadań Sekretarza należy: 1) sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez organ administracji; 2) dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Starostwa na podstawie upoważnienia Starosty; 3) podejmowanie działań w zakresie poprawy i usprawniania funkcjonowania Starostwa; 4) nadzorowanie toku, terminowości i zgodności z prawem realizacji zadań wykonywanych w Starostwie; 5) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu planu finansowego Starostwa oraz nadzorowanie realizacji budżetu Starostwa; 6) nadzorowanie przebiegu rozpatrywania petycji; 7) koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych oraz kontrola ich realizacji; 8) nadzorowanie toku przygotowania uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu; 9) koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd; 10) nadzorowanie procesu informatyzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa; 11) sporządzanie protokołów z ostatniej woli spadkodawcy; 12) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw; 13) nadzór nad przeprowadzeniem okresowych ocen pracowników samorządowych; 14) nadzorowanie przestrzegania w Starostwie przepisów ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy;
Sekretarz bezpośrednio nadzoruje wykonywanie zadań przez:
1) Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami;
2) Wydział Organizacyjny;
3) Wydział Architektury i Budownictwa;
4) Biuro Zamówień Publicznych.