Gostyń, dnia 31 lipca 2009 r.
Nr sprawy: ABG.GN.3431-1/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Starosta Gostyński działający w imieniu Skarbu Państwa, Starostwo Powiatowe
w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46);
Internet: http:// www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
1) Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo
Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni
powszednie w godz. od 800 do 1500;
2) Ewa Janusik – Główny Specjalista ds. Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale
Architektury, Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami, adres: Starostwo Powiatowe
w Gostyniu ul. Wrocławska 255a, pokój nr 1, tel. 065 575-25-37, w dni
powszednie w godz. od 800 do 1500.
II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie:
www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul.
Wrocławskiej 256, pokój nr 34a w godz. 800-1500, po złożeniu wniosku. Na wniosek wykonawcy
zamawiający przekazuje SIWZ (nieodpłatnie) w terminie 5 dni.
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z
PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Regulacja stanu prawnego
nieruchomości Skarbu Państwa, położonych na terenie gmin Pogorzela, Poniec, Pępowo
i Borek Wlkp. – powiat gostyński, województwo wielkopolskie”. Kody Wspólnego Słownika
Zamówień: CPV 72.31.60.00-3 – Usługi analizy danych; CPV 72.31.20.00-5 – Usługi
wprowadzania danych; CPV 74.27.43.00-3 – Usługi badań katastralnych. Zakres
przedmiotowy usługi obejmuje:
1) ustalenie wszystkich danych niezbędnych do sporządzenia wykazów część II, III, IV dla
gmin: Pogorzela, Poniec i Borek Wlkp., których wzór określa załącznik nr 1 do
rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 roku w
sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i
jednostek samorządu terytorialnego, podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz
nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli (Dz. U. Nr 23
poz. 143). Całość opracowania obejmuje około 3200 działek ewidencyjnych, stanowiących
własność jednostek samorządu terytorialnego, położonych w gminach Pogorzela, Poniec i
Borek Wlkp. na terenie Powiatu Gostyńskiego. Wykonanie zakresu powyższej usługi
obejmuje:
a) sporządzenie w wersji elektronicznej w formie arkusza kalkulacyjnego pakietu Open
Office lub Microsoft Office wykazów dla wszystkich nieruchomości objętych
opracowaniem, według wzorów stanowiących załączniki nr 1 do umowy;
b) sporządzenie protokołów badania ksiąg wieczystych w formie pisemnej, według
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy;
2) sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych w przypadku różnicy pomiędzy
powierzchnią ewidencyjną nieruchomości, a powierzchnią zapisaną w księdze wieczystej;
opracowania należy dokonać dla nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminach:
Pogorzela, Poniec, Pępowo i Borek Wlkp. według „Wykazu część I” prowadzonego przez
Starostwo Powiatowe w Gostyniu (około 90 wyciągów);
3) ustalenie posiadaczy nieruchomości (użytkowników) ujętych w „Wykazie część I”
prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu dla nieruchomości, których wg księgi
wieczystej właścicielem jest inny podmiot od Skarbu Państwa. Wykonanie zakresu
powyższej usługi obejmuje sporządzenie protokołów ustalenia posiadaczy (użytkowników)
nieruchomości w formie pisemnej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy
(około 50 nieruchomości).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 listopada 2009 r.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten bę dzie uznany
za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynnoś ci oraz na potwierdzenie
spełniania tego warunku załą czy do oferty stosowne dokumenty (aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnoś ci
gospodarczej), z których wynikać bę dzie, że wykonawca jest uprawniony do
prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca
oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oś wiadczy, że znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają cej wykonanie przedmiotu
zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeż eli
wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy;
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie
analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do
złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta
spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta nie spełniająca warunków
otrzyma ocenę „nie spełnia”.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1
i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca winien złożyć niżej
wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22
ust. 1 pkt 1-3 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
i ust. 2 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – z datą wystawienia
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena – 100 %
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800
Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta – na I piętrze), lub przesłać
na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2009 r. o godz. 1000.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 11.08.2009 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego –
pokój nr 19 (sala posiedzeń).
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z
ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt. 6 ustawy.
XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BIULETYNIE
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31
lipca 2009 r.
Z up. Zarządu Powiatu
Sekretarz Powiatu
/Leszek Maliński/
Nr sprawy: ABG.GN.3431-1/09
w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46);