Gostyń, dnia 26.10.2009 r.

Nr sprawy:  KP.3431-1/09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Starostwo Powiatowe w Gostyniu, adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256 tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46; Internet: http:// www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;

 

Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)      Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;

2)      Wiesława Sokołowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pokój nr 33, tel. 065 575-25-27, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;

3)      Agata Kluczyk – Inspektor w Wydziale Komunikacji, adres Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 154, tel. 065 575-25-41, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500;

 

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

 

Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).

 

III.  ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE 

      SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie: www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Wrocławskiej 256, pokój nr 33 w godz. 800-1500, po złożeniu pisemnego wniosku. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ (nieodpłatnie) w terminie 5 dni.

 

IV.  OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z  

      PODANIEM INFORMACJI O  MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego”. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44.42.34.00-5  Znaki i podobne elementy.

2.      Szczegółowe parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007 Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.).

3.      Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych:

 

1)      tablice samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów:

a)    tablice jednorzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe,

            indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki                                              – ogółem  32 590 szt.

b)    tablice dwurzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe,

            indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki                                               – ogółem   1 400 szt.

 

2)      tablice motocyklowe, ciągnikowe i motorowerowe:

a)    tablice motocyklowe i ciągnikowe, w tym: zwyczajne,

      tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki                        – ogółem   1 610 szt.

b)    tablice motorowerowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe

      oraz wtórniki                                                                                        – ogółem   1 400 szt.

4.      Ilości poszczególnych tablic określone zostały szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Podane ilości stanowią górną granicę do jakiej zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic co oznacza, że rzeczywiste ilości mogą być mniejsze od ilości wyżej określonych.

5.      Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

1)      tablice muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007 r.  Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.),

2)      zamawiane tablice winny być dostarczane do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, Wydział Komunikacji, ul. Wrocławska 154 – nieodpłatnym transportem wykonawcy,

3)      wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny,

4)      wykonawca winien udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania przez zamawiającego,

5)      reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego. Wszystkie koszty dodatkowe związane z reklamacją ponosi wykonawca,

6)      wykonawca winien udzielić co najmniej 14 – dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i  odebraną część przedmiotu umowy,

7)       dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r., w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia pisemnego, bieżącego zapotrzebowania przez zamawiającego,

8)      zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

6.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V.  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2011 r.

 

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

       DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

1.      Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych – wymagane przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 –  Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.);

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty tj. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca:

a)     nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,

b)     nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

2.      Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na  podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę, przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia” natomiast oferta nie spełniająca  warunków  otrzyma ocenę  „nie spełnia”.

3.      W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.), wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:

1)      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy    wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

2)      oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy –  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;

3)      aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)      zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych – wymagane przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 –  Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.);

5)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

VIII.   INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

 

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

 

Cena –  100 %

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1.      Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta – na I piętrze) lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 10.11. 2009 r. o godz. 1000.

2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 10.11.2009 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 19 (sala posiedzeń).

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

 

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

 

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

       ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY I  

       INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

 

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.10.2009 r.

 

 

                                                                                                            Starosta

 

                                                                                                            /Andrzej Pospieszyński/