Gostyń, dnia 30.03.2007 r.

 

Nr sprawy: WZI.IN.3431-1/07

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256 tel. (0-65) 575-25-13; fax. (0-65) 572-31-46); Internet: http://www.powiat.gostyn.pl; NIP: 696-16-03-613; REGON: 411103561;

 

Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

 

1.       Maciej Kaźmierczak – Naczelnik Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 34a, tel. 065 575-25-28, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500 (sprawy merytoryczne);

2.       Wiesława Sokołowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Zarządzania i Inwestycji, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, pokój nr 33, tel. 065 575-25-27, w dni powszednie w godz. od 800 do 1500 (sprawy proceduralne).

 

 

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).

 

 

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie: www.bip.powiat.gostyn.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni SIWZ. Opłata za SIWZ wynosi 112,- PLN i pokrywa koszty jej druku. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Wrocławskiej 256, pokój nr 33 w godz. 800-1500 po dokonaniu opłaty w kasie Starostwa Powiatowego w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 255a, pokój nr 12. SIWZ można także otrzymać za „zaliczeniem pocztowym” – wówczas wykonawca oprócz kosztów jej druku pokrywa także koszty jej przekazania (wysyłki).

 

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczeń znajdujących się na III piętrze budynku administracyjnego położonego w Gostyniu przy ul. Poznańskiej 200, stanowiących pierwszą część realizacji zadania pn. „Remont „modernizacja” budynku administracyjnego w Gostyniu, ul. Poznańska

2.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

 

VI. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 50 dni od dnia podpisania umowy.

 

 

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

2)         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami odpowiednich branż tj.: konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej instalacyjnej, elektrycznej instalacyjnej oraz pełnienia funkcji kierownika budowy na przedmiotowym zadaniu;

3)         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

4)         nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz wykaże, że:

a)      nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,

b)      nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

 

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia” natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę „nie spełnia”.

 

 

VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

 

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,- PLN, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

 

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Cena – 100 %

 

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 7 (Biuro Obsługi Klienta ), lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 30 kwietnia 2007 r. o godz. 1000.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 30 kwietnia 2007 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 19 (sala posiedzeń).

 

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

 

XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

 

XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY I INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

 

XV. INFORMACJA O DNIU PRZEKAZANIU OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 28.03.2007 r. drogą elektroniczną za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej UZP.

 

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w

Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 67 z dnia 30.03.2007 r. pod poz. 19564

 

 

 

Starosta

/Andrzej Pospieszyński/