Starostwo Powiatowe w Gostyniu
Ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń
Poszukuje kandydata na stanowisko referenta w Biurze Rady
I. Kandydat powinien spełniać następujące warunki:
1. Wykształcenie: wyższe
2. Co najmniej 0,5 roku stażu pracy w administracji samorządowej
Ponadto kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Szczegółowe wymagania dodatkowe na stanowisku oraz przewidywany zakres czynności znajduje się w arkuszu wymagań na stanowisko pracy umieszczonym w ogłoszeniu znajdującym się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Gostyniu www.powiat.gostyn.pl
.
II. Oferta kandydata powinna zawierać:
1. Kwestionariusz osobowy.
2. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Odpis dyplomu oraz inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe.
4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
5. Oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833)”.
Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Starostwa:
Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń (pok. nr 7) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 listopada 2006 r. do godz. 11.00
Koperty winny posiadać dopisek:” Oferta na stanowisko referenta w Biurze Rady”
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zostaną wpisane na listę kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane zainteresowanym.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej każdy kandydat zostanie powiadomiony indywidualnie.
Starosta Gostyński