OGŁOSZENIE

Starostwo Powiatowe w Gostyniu

Ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń

 

Poszukuje kandydata na stanowisko referenta w Biurze Rady

 

I.                    Kandydat powinien spełniać następujące warunki:

1.      Wykształcenie: wyższe

2.      Co najmniej 0,5 roku stażu pracy w administracji samorządowej

 

Ponadto kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

Szczegółowe wymagania dodatkowe na stanowisku oraz przewidywany zakres czynności znajduje się w arkuszu wymagań na stanowisko pracy umieszczonym w ogłoszeniu znajdującym się na stronie internetowej  Starostwa Powiatowego     w Gostyniu www.powiat.gostyn.pl

.

 

II.                  Oferta kandydata powinna zawierać:

 

1.      Kwestionariusz osobowy.

2.      Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej.

3.      Odpis dyplomu oraz inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe.

4.      Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

5.      Oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833)”.

 

 

Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Starostwa:

Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń (pok. nr 7) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 listopada 2006 r. do godz. 11.00

Koperty winny posiadać dopisek:” Oferta na stanowisko referenta w Biurze Rady”

 

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zostaną wpisane na listę kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane zainteresowanym.

 

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej każdy kandydat zostanie powiadomiony indywidualnie.

 

 

 

Starosta Gostyński